Известие

Collapse
No announcement yet.

Предни ел.прозорзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
    Релето е долу между шофьорските крака и тези на пасажера Там са няколко но незнам кое беше точно Оттам идва цикането при отваряне и затваряне на прозорците
    Mи то там има зелено,сиво(тези две не са)и едно жълто.Вероятно то е.Има и още някакви си кутийки.Една черна една алуминиева и още някаква имаше но не се сещам каква е.Не ми се рови в кашона.Аз съм ги изкарал всичките от колата да не се окисляват от влагата.Зелената и сивата ги няма вече.Продадох ги.Но другите стоят още.Чакат новите си стопани.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

    Comment


    • #17
      Колега а фабрична аларма да имаш с комфорт функция ?
      На мен така пак шофиорския джам на пресекулки се качваше , но ми беше ваден акомулатора ,че си сменях термостата и докато беше студено не си я оправих ,но го забелязах ,че на пресекулки се качва джама.
      И оня ден като се позатопли си я оправих комфорт функцията и джама си е екстра вече....
      Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
      Fiat Marea TD100 hlx 97

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nasty Покажи съобщение
        Колега а фабрична аларма да имаш с комфорт функция ?
        На мен така пак шофиорския джам на пресекулки се качваше , но ми беше ваден акомулатора ,че си сменях термостата и докато беше студено не си я оправих ,но го забелязах ,че на пресекулки се качва джама.
        И оня ден като се позатопли си я оправих комфорт функцията и джама си е екстра вече....
        Да имам фабрична аларма,но комфорт функция даже си нямам и на идея какво е това.Поне сподели ти как си си решил проблема.

        Comment


        • #19
          Комфорт функцията е лятото си отключваш колата в жегата и просто задържаш бутона за откл. и падат всички прозорци
          Имаш отворен прозорец излизаш натискаш бутона за закл. и го задържаш и колата се закл затваря отворения прозорец и тогава се вкл алармата.
          Също така и отговаря точно за това като задържиш копчето за сваляне на твоя прозорец да слезне сам след като го задържиш малко повечко , същото и е за вдигането.
          Но сега как е при 166 не знам , на либрата прозореца до шофиора не мога да ми се вдига сам като задържа копчето.
          На мареа-а на баща ми се вдига , но и той няма фабрична аларма - или по-точно имал е ,но не работи
          Как се пуска комфорт функцията - би трябвало да ти пише в книжката
          За либрата е настикаш бутона за сваляне на джама и го задържаш за 3 сек като и в това време държиш и копчето за откл на колата , после си вдигаш джама и пак задържаш за 3 секунди копчето заедно с бутона за закл.
          И така за всички 4 прозореца и след това си трябва да ти е пусната пак фунцията
          И дано да е тва
          Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
          Fiat Marea TD100 hlx 97

          Comment


          • #20
            Колеги дали наистина има някоя Алфа 166 с комфорт аларма и някой пробвал ли е дали по начина на колегата може да сработи и при нас ?
            Alfa Romeo is a wonderful way of life!

            Comment


            • #21
              Сега прегледах книжката за 166.
              Значи на либрата е с прибиращ се ключ и имам бутони за откл и закл и за багажника.
              На алфа-та с един бутон се откл закл само и един за багажника.
              Още в началото на книжката за либрата за аларма-та си пише задържате бутона за откл повече от 2 сек и се отварят прозорците автоматично. и обратното при закл.
              И по-натам е пояснено при проблеми погледнете секцията ел прозорци - там е написано при сваляне на акумолатор и др такива проблеми - и е написано това дето аз го бях написал.
              За алфа-та пише само ,че предлага сваляне на 2та прозореца предни с задържане на съответните копчета от вратата и се вдига само шофиорския ,без пасажерския.
              И в секцията power windows не пише нищо като за комфорт....
              Last edited by nasty; d.m.y г., 18:32.
              Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
              Fiat Marea TD100 hlx 97

              Comment


              • #22
                Колеги, малко са старите коли, на които стъклата се движат като на нова.

                Всичко това за правилното подвеждане на стъклото е 300% вярно, вярно е и това, че мъхчето по гумените релси/водачи се износва и стъклото вместо да се хлъзга леко, почва да лепне.

                Но най-важната причина е намаляване въртящия момент на двигателчето вследствие износване на четките му. Освен, че дължината на четката е намаляла значително и натискът в/у колектора е отслабнал, ами и разпрашеният материал от четките /графит, бронз, мед/, който е силно електропроводим, затлачва много плътно въздушните сепаратори между ламелите на колектора и буквално окъсява целия ротор. Резултатът - двигателчето лапа ток като невидяло, но не по предназначение, въртящ момент никакъв, силно греене, искрене по колектора, стигащо до корона и т.н.

                В резултат - моторчето бърза да си напише некролога, стъклото спира, а големият ток задейства защитите в управляващата електроника.

                Та, освен изреденото по-горе в темата, доброто лечение изисква и профилактика на моторчето - смяна на четките /ако са яко износени/, задължително почистване/изчегъртване на фугите на колектора, както и шлайфането му до равномерен, гладък цилиндър. Всичко това придружено с почистване и смазване.

                Процедурата не изисква някакви особени умения и инструменти, освен когато двигателчето е пломбирано и/или четките му не са стандартни, но те пък лесно се режат и моделират. Резултатът след такова обслужване обикновено е умопомрачителен - стъклото тръгва като обезумяло, ръце и глави реже - личен опит, многократен.

                А, и замяната на предните със задните също върши чудна работа, задните винаги са като нови!
                Last edited by Zarini; d.m.y г., 18:02.
                Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                Comment


                • #23
                  евала за поста ти колега!!!
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #24
                    Номера с комфорт функцията не се получава,оправията на предните ел.стъкла (поне при мен не стана работата)

                    Comment


                    • #25
                      Другия вариянт колеги е да имате комфорт функция на алармата си аз на моята имам и смятам за лятото да си монтирам тази екстра .За предните прозорци и на задните са по 60 лв.

                      Comment


                      • #26
                        Нямаше ли някъде писано че е проблем този комфорт заради електрониката В смисъл електрониката на стъклата и автоматичното им вдигане след заключване са несъвместими при нас заради някакви изключватели
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                        Comment


                        • #27
                          при мен проблема в жилото на моторчето,някак си по някакъв начин се бяха оплели двете жила в ролката,пренавих ги и всичко си е топ

                          Comment


                          • #28
                            При мен някой път си работи нормално, но в повечето случаи се вдига на импулси

                            Comment


                            • #29
                              Една от причините вероятно както бяха написали колегите е повишеното триене на стъклото във водачите,когато колата е мокра -никакви проблеми, когато изсъхне спира,забелязал съм и че когато се затвори стъклото цялата кора се издува навътре към мен ,когато го отворя влиза навътре.Купих си един специален обезшумяващ спрей за гумени и пластмасови детайли и когато изсъхне малко от дъжда ще ида да напръскам водачите.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                при мен задното дясно стакло неще да се свали до краи сваля се 5-6 пръста и до там и си мисла ,че е машинката но ако е тя нямаше да сваля и толкова така че нз.
                                Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

                                Comment

                                Working...
                                X